good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Tuesday, August 17, 2010

Gua pon nak wish selamat berpuasa

lepas-lepas sahur ialah waktu ganas untuk menahan mata. perut dah kenyang. kalau nak tido, boleh je pasal ada masa lagi. tapi jangan buat pasal. semalam dah jadi kes. tido lepas sahur, bangun balik pukul 9am. masuk kerja sepatutnya pukul 8.30. memang macam company tu pakcik sahat yang punya. terus gua text pomen gua. "bang sori lambat. terlajak le pulak"

jadi gua gunakan kesempatan yang ada basuh baju. pakai wash machine la lakbau. zaman pakai tangan dah lama berlalu sejak ada duit sket ni. sambil-sambil tu boleh la FB + blogging ye tak. keh..keh bijaknya gua.

seronok ak puasa. boleh join orang lain yang berpuasa pegi shopping kat bazar ramadhan, boleh kira hari bila nak raya, chill-chill lepas terawih. layan teh tarik sambil pakai kain pelekat. perghh. hanya otai-otai je faham feeling tu.

gua sebenarnya nak wish je. selamat berpuasa, malaun-malaun semua. heh.

No comments:

Post a Comment