good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Saturday, August 21, 2010

Hantu

adakah gua akan berada di office sorang-sorang sampai petang? oh shit. malam tadi tengok cerita hantu lak tu.

mungkin hantu rambut panjang akan merangkak keluar dari pc gua ni?

atau hantu lompat-lompat akan melompat-lompat atas mesin photostate? seraya menjahanamkan satu lagi harta syarikat?

atau hantu berbungkus akan bergolek-goleh keluar dari bilik En. Azmerr?

fuck! gua tak suka tengok cerita hantu pasal benda macam ni lah. terbawa-bawa ke dunia realiti. mamposlah nak standby kat office sorang-sorang.

*reply text eja masuk ke hp canggih gua* "sy beli nasi kerabu, laksa dan roti jala"

gua pon membalas text jantung hati gua dengan tersengih-sengih macam biasa sambil teringat sekarang ni tengah puasa mana ada hantu (maksud gua jin/syaitan yang menyerupai sesuatu). hahaha. yes!

pms: adakah gua akan jumpa hantu lepas bulan puasa nanti? alamak.

No comments:

Post a Comment