good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Wednesday, September 28, 2011

What's happening

It's so hard to express my feeling lately. Bila aku gagal bercakap, aku hisap rokok. bila aku teringat eja, aku teringat impian untuk deko rumah yang bakal kami duduk sama-sama. Eja ada good taste hal-hal menghias ni. bukan macam aku.

Rumah akan siap dalam 2 bulan ni. masuk pasang gril dan buat wiring maybe 3 bulan dah boleh duduk. Sekarang ni aku stuck apa aku nak buat dengan rumah tu. Kalau bujang aku prefer menyewa je. pasal tak payah fikir pasal maintenance rumah semua.

Sepanjang bulan puasa hari tu aku memasak. seronok. aku dah loya nak beli makanan kat pasar ramadhan sejak kena keracunan makanan pasal makan nasi lemak basi yang aku beli. Kalau rumah aku siap aku nak buat dapur cantik-cantik. biar nampak macam rumah anak dara pun tak apa.

Dapur ni aku rasa sesuai la untuk rumah aku yang sekangkang kera tu


Hari selasa yang lepas aku main kugiran untuk company aku punya jamuan hari raya. lots of fun. Dari hari pertama prektis masa semua orang nervous sampai hari jamuan turn out things went really well. Main lagu-lagu raya. Payah gak sebenarnya lagu-lagu raya ni. Dari susunan musik yang detail sampai ke key vokal yang tinggi. Nasib baik last minit dapat penyanyi jemputan jelmaan adibah noor dan awie. haha.

Ben bagi nenas dekat awie. The rest are kama and me on guitar, adibah noor, brader mahat on bass and john as the drummer


It's been quite a productive week i guess. Except I feel empty inside. God knows.

No comments:

Post a Comment