good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Monday, August 10, 2009

Membeli Masa

"skrg aku ada duit. tapi aku takde masa la. nanti aku ada masa, mungkin aku dah takde duit"

lima ekor kerbau bercakap-cakap. pasang angan-angan. ikut teori atas kertas, blh pegi jauh. tapi realiti? duit, masa, penyakit menular. halangan pertama dah jadi. seekor kerbau dari lima ekor tu tadi tumbang di gigit serangga terbang yg belang2 badannya tu. kat situ pelajaran pertama: hospital swasta cekik darah. empat ekor yg tggl terus berangan. pesanan pendekar hitam jadi pedoman. larian mengelilingi tiang tak semestinya siapa yg paling laju. kena amek kira arah pusingan mainan.

hai.
saya sofian.
ini blog pertama yg saya tulis kat blogspot. siap sedia.

1 comment:

  1. pusing ikut ngan arah mane xjd hal..
    yg pnting tibe mase dtg kite pusing je lah tiang tu.. huhu! kompom aku trun..

    ReplyDelete