good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Wednesday, August 26, 2009

Perihal Nombor Penduaan

"hai. tgh buat ape tu? termenung je"
"hai. tak buat pape.nampak mcm termenung ke? takdelah. aku tak suka termenung. tak produktif. hehe"
"tapi nampak mcm temenung je tadi. hmm..kau "bebal" ke?"
"yup. "bebal" sket"
"kau "bebal" dgn aku?"
[mengangguk]"takde la "bebal". mcm "masuk air" sket la. eh, mcm mana dia tau aku tgh "bebal" eh..
"pasal nombor penduaan ke?"
[silence]ngeee..mane dia tau lagi ni..?
"aku tak berniat nak buat kau "bebal". nombor penduaan mmg dunia aku. cara aku. tapi aku minta maaf ok"
bapak ah. sejuk sial ati. tak jadi nak "bebal". "umm..err..ok..thanks.."
"thanks? kenapa?"
"erk..ntah" pasal kau cool gile babi beb. hee.

woi..woi..bongok. ape kau tersengih-sengih tu. mengelamaun eh.
laa..aku berangan rupanya..haha..

*berangan..*

No comments:

Post a Comment