good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Friday, September 25, 2009

udin, sepul dan eton

kepada mat (bkn nama sebenar)

dari tulisan kau,
dari luahan kau,
aku rasa kau la manusia paling bernasib malang sekali,
kau la manusia paling sedih,
paling diuji tuhan..

dari riak muka kau,
nampak mcm budak baik-baik je,
tak kacau hidup org lain, tak busuk hati,
senyum manis mcm calon menantu sejati, sopan
tak mcm sesetengah kita yg suka duk tersengih-sengih,
huehuehue...

malang tak berbau, langit tak selalu cerah,
kau diuji tuhan,
epal hati kau pergi meninggalkan kau..

sebagai manusia aku pun "sorry to hear"
sebagai manusia, kami pun "dont worry, u deserve better beb"

lahabau,
alih-alih kau ni nak cengelat lak an..
dalam senyum kambing kau ada makna,
dalam sopan kau ada dusta,
blh tahan kaki swing rupanya..
blh tahan kaki kebas rupanya..

"oi udin, kau nak kebas eton eh. eton tu aku punya. kang aku repot kat bapak eton kau nak ngorat dia. kalau aku x dpt blasah kau" dialog kwn saya kat kg mase kecik-kecik dulu. sweet kan? hehe.

No comments:

Post a Comment