good song deserves to be heard

now playing_Truelovewaits_radiohead

HTML code

Sunday, September 13, 2009

tiga rasa di 1.45am

rasa 1 - gua mmg gagal sket bab2 merancang ni beb. selama ni ape yg gua buat, gua takde rancang sgt. kalau rancang lebih2 slalunya tak jadi. pekerjaan gua skrg ni pon, gua tak rancang nak jadi. kalau nak lepak, gua maen terjah je ajak sape2 yang free. malaun2 ni pon lebih kurang je mcm gua. "orait" atau "bagi aku seploh minit blh? aku nak berak jap" takde la byk bunyi sgt nak tanya nak pegi mana ke, nak lepak dengan sape lagi ke. pasal kitorang2 ni takde le cool sgt. kalau nak lepak hanya kat kdai2 kg tgk bola ke, pegi mkn kat mamak ke, beli selipar ke. kan.

rasa 2 - ada la sorang mamat ni. hensem. muka mcm julian casablanca (hehe). pastuh blh tahan berduit la kan. pastuh stail la. org kate pandai nak pakai ape. nampak rilek2 je. pastuh perangai mmg cool la. dgn pompuan sweet je. eh ni sweet jujur au. bkn berlakon. pastuh ak, takde la huru hara sgt dia ni. ok la. kesimpulan dari cerita aku ni, aku rasa mcm nak hentak je muka mamat tu. tihihihi. tibe2 je aku ni.

rasa 3 - i miss u, u know.

No comments:

Post a Comment